Wij werken thematisch en gebruiken hierbij projecten van de kleuteruniversiteit. Elk thema is gebaseerd op een prentenboek. Er wordt gedurende 3 á 4 weken aan een thema gewerkt. Hier zijn veel activiteiten aangekoppeld, zoals rekenen, taal en de creatieve vakken.

We zijn erg blij met de hulp van de klassenmoeders. Zij helpen met het organiseren van diverse activiteiten.

Elke vrijdagochtend wordt er door de luizenmoeders gecontroleerd op hoofdluis.

Regelmatig wandelen we naar de bibliotheek. We hebben dan ouders nodig om ons te begeleiden. Hiervoor hangt een paar dagen van tevoren een inschrijflijst bij de deur.

Op maandagochtend hebben we gymles (van de eigen juf) in de kleine gymzaal met groot materiaal. We gaan dan klimmen en klauteren. Op woensdag hebben de kinderen gymles van meester Jaap in de grote gymzaal.

Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd na schooltijd even langskomen of een afspraak maken.

Het gaat vast een leuk schooljaar worden!