Heel blij zijn we met de hulp van de klassenouders. Zij assisteren bij de organisatie van het Sinterklaas, kerst en paasfeest. Tevens helpen zij bij de thee-middagen en het afscheidsfeest van de oudste kleuters.

Alle kleuters krijgen elke week op woensdagochtend gym van meester Jaap. Tenslotte is er op maandag een gymles met de eigen leerkracht in het speellokaal. We zetten dan het grote gymmateriaal uit zoals het wandrek, de kasten, de evenwichtsmaterialen enz. We gaan dan fijn klimmen, klauteren springen en evenwichtsoefeningen doen.

Ook brengen we regelmatig een bezoek aan de bibliotheek gelegen aan de Mozartlaan. We luisteren daar naar een verhaal uit een prentenboek en mogen een daarna een boekje uitkiezen om mee naar school te nemen.

Na de voorjaarsvakantie starten we met het oudste kleuter spelcircuit.

De hoofdluizencontrole wordt dit jaar gedaan op donderdagochtend.

Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd na schooltijd even langs komen of een afspraak maken.
We maken er samen een fijn schooljaar van!!!