Heeft u vragen over een bezoek aan school? Klik dan hier om contact op te nemen.

Ook is het mogelijk om ons te bellen op 070 – 36 81 338
Kunt ons niet bereiken? Dan kunt u altijd een mail sturen naar secretariaat@bohemenkijkduinschool.nl

Ook is het mogelijk om ons te bellen op 070 – 36 81 338

Op school personeel spreken:

Het is op school op de volgende momenten mogelijk om het personeel te spreken:

Dag(en) Tijd(en)
School maatschappelijk werk Maandag 9:00 – 12:00

Het bestuur van Xtra-plus bekijkt per school hoeveel leerling trajecten er zijn, wat wenselijk is voor school en wat haalbaar is vanuit ons team SMW-ers. Op basis daarvan wordt er contractueel een aantal uur ondersteuning afgesproken per schooljaar.

Iedere maandag is onze Xtraplus SMW’er (schoolmaatschappelijk werker) aanwezig in het gebouw.

M. Ramesar is te bereiken via r.ramesar@smw-basisschool.nl

Schoolloopbaan leerlingen: