Welkom op onze nieuwe Website!

Het werd tijd voor een nieuwe website. De oude website heeft ons lang gediend, maar kon niet meer mee met de mogelijkheden die een nieuwe website vandaag de dag kan bieden. Al deze nieuwe mogelijkheden hebben we dan ook geprobeerd zo optimaal te benutten.

Voortaan vindt u dus veel meer informatie op onze website en hiermee hopen wij u beter te kunnen begeleiden in het kiezen voor een school, alles te weten komen als uw kind op onze school zit en nog veel meer informatie. Bovenaan de pagina is ook een zoekfunctie, ideaal om iets op te zoeken!

De nieuwe website is inhoudelijk ook een stuk meer uitgebreid. Onze nieuwe schoolgids van 2021/2022 staat er bijvoorbeeld ook op! Digitaal en eenvoudig te bekijken. Op zoek naar een ander document? We hebben deze bestanden allemaal makkelijk voor u verzameld op 1 pagina. Klik hier!

Heeft u vragen over de website? Neem dan contact met ons op!

Welkom op onze nieuwe Website!

Heeft u vragen over de website? Neem dan contact met ons op!